Bár nem vagyok nagy RP-ző a Second Life-ban, de kezd körvonalazódni, mi a problémám az eddigi helyekkel. Korábban valaki azt mondta: egy RPG csoportba nagyon nehéz bejutni, mert nagyon belterjesek. Általában egy kis baráti csoport játszik egymással, és aki kívülálló, az maximum az események szemtanúja lehet. Az eseményeket is bennfentesek találják ki, IM-ben egymás közt megbeszélik, mit hogyan gondoltak, és a megbeszéltek alapján cselekednek. Ebbe természetesen már kívülállók is beleavatkozhatnak, és talán így kialakulhatnak érdekes dolgok. De nemegyszer találtam már meg a barátaimat zombizni, azaz bent várakoztak addig, ameddig lehetett, és senkihez sem szóltak, mert a DCS2-ben még ekkor is lehetett fejlődni...
Persze lehet, hogy ezzel magamra haragítok néhány RP-zőt, mert biztos vagyok benne, hogy ahány ember, annyi játékos. Gondolom a Hera által felfedezett magyar CSS csoport is máshogyan áll a dolgokhoz, nekik pattanásig feszültek az idegeik, hiszen mindig kell figyelniük a környezetükre. Ezeket már sokkal jobban tartom játéknak, mint az úgynevezett zombulást.
Ez egy forgalmas kis város volt, míg a zombik, a vámpírok és a mutánsok meg nem szállták. HA elég bátor vagy, lépj be te is a Halál Városába és óvd meg a végső pusztulástól. Ha ide belépsz, soha nem lehetsz biztonságban! Nem tudhatod, ki vagy mi van a hátad mögött. Romos lepusztult kihalt házak, gyárépületek, metró, csatornarendszerek, elhagyatott sikátorok várják a harcolni-szerepjátékozni vágyókat. A DEAD CITY semmiféle felelőséget nem vállal az avatárodban esett károkért!
Ezzel a szöveggel fogad téged Dead City (Teleport: http://slurl.com/secondlife/Amelys/69/190/574). Amikor híreket hallottam a helyről, magamban örültem annak, hogy pont a magyarok gondolták úgy, szakítani kell a hagyományos RP-vel. Kell egy hely, ahol mindig történik valami, de ugyanúgy lehet RP-zni is. Ugyanis amint felcsatolod a friss DCS2-det, kitöltöd a friss karakterlapodat, és előveszed a szuper fegyveredet (esetemben egy freebie sörétes), máris mehet a Teleport a városba. Az utcákra, ahol sétát tenni sincs időd, mert jönnek a zombik. Ekkor dönthetsz: vagy elő a sörétest, és osztod őket, vagy menedékbe indulsz. Menedékek pedig vannak, mert a kis térképemen láttam pár figurát, akik mozdulatlanul álltak - gondolom, bent voltak, hogy fejlődjenek a játékban...
Az utcák a világ legjobb zombifilmjeit idézik - vagy a zombis videójátékokat. Ebben dicséret illeti az alkotókat. Behatóbb vizsgálatot még nem tudtam csinálni, mert nem volt több időm rá, de mindenképpen vissza fogok térni zombit irtani. Sol kiállítására is kiváncsi vagyok, ez valamelyik épületben lehet (de szándékosan nem tért ki rá, melyik épület az, így mindenképpen bujkálni kell a zombik elől), ami még szombatig lesz. Ezalatt 3x-os XP boost is lesz.
Pozitív mellett azért negatívumot is kell, hogy mondjak. Kiváncsi leszek, hogy az alap mellé lesz-e valami extra is. A legtöbb SL labirintus hibája az, hogy a készítők szerint elég lerakni egy labirintust, belerakni néhány szörnygenerátort, és várni a tömeget. A tömeg meg ugyan jön, kicsit játszik, aztán megunja, és továbbáll. Ezért örülök annak, hogy Dead City RP alapon nyugszik, de kell a szervezők aktivitása ahhoz, hogy az egész project ne egy újabb labirintus szigetté alacsonyodjon le. Kellenek az események (ez jelenleg Sol kiállítása), és figyelemmel fogom kísérni, milyen ötletekkel rukkolnak elő. Ötleteim pedig nekem is vannak, és szívesen megosztom őket. Pl. jó volna egy kis kocsma az Alkonyattól Pirkadatig hangulatában, ahol a hatalmas buli közben elözönlik a helyet a zombik, és a végén mehet az írtás...
Végezetül: kövesd az SLHungary-t a Facebook-on, mert a Dead City albumban mindig lesznek újabb és újabb képek...
Utolsó kommentek