HTML

Tippek és trükkök

Mit tegyünk, ha csak csetelni akarunk az SL-ben? Vagy csak állandóan bent lenni?
Vannak olyan alternatív kliensek, amelyekkel csatlakozhatsz a Second Life-hoz anélkül, hogy terhelnénk a 3d grafikával a gépünket. A Metabolt és a Radegast textalapú kliens, Windowsnál .NET, Linuxnál Mono-t kell feltelepíteni hozzá. Mobiltelefonra is van kliens, leginkább a modernebbekre. A Mobile Grid Client-et Androidra, a Pocket Metaverse és a Sparkle IM I-Phone-ra. Bővebben a TPV listán...

Ideiglenesen feltöltés a Phoenix Viewer-rel
Az Phoenix "volt-Emerald" Viewer (és néhány alternatív kliens, mint pl. a Cool Viewer) egyik leghasznosabb tulajdonsága, hogy ingyenesen ideiglenesen lehet feltölteni vele bármit.
Bővebben...

Hogyan lehet Second Life-ból küldeni képet a Facebook-ra?
Igaz, hogy bonyolult, de SL2-ből ez is lehetséges. Most elmondom, hogyan...
Bővebben...

Mi hova lett az SL2-ben?
Keresed az SL2-ben azokat a funkciókat, amiket megszoktál a régi kliensben. Lindenék a beta idejében összegyüjtöttek néhányat, mit hol találhatsz. Sikeres keresgélést!
http://wiki.secondlife.com/wiki/Viewer_2_Moves

Rejtett menüpontok
SL2-ben is vannak rejtett menüpontok. A CTRL-ALT-D gombbal itt is elérhető az Advanced menü-t, de a CTRL-ALT-Q gombbal a Develop menü-t érheted el.
Még több trükk...

Címkék

Utolsó kommentek

  • CC Nostalgic: Évente egy-két alkalommal szánok pár percet az SL-re - részben ennek a blognak a hatására. :) Nos,... (2019.11.28. 17:25) Még vízen a Titanic
  • Hera Poliatevska: @baajos: Üdv, igen, ez a blog meghalt már elég régóta, és csak a saját nevemben nyilatkozva (nem t... (2017.01.23. 14:53) Tippek és Trükkök
  • baajos: Üdv;)) Frissiteni is kéne ezt a blogot , mert amugy tök jó , csak már sok minden változott, pl egy... (2016.09.09. 22:23) Tippek és Trükkök
  • Venompapa: Csak szóllok, az ideiglenes feltöltés már rég megszűnt valamint csakis képekre lehetett használlni... (2016.09.09. 22:07) Tippek és Trükkök
  • baajos: Jónapot! ;) (2016.09.09. 22:06) Párbeszéd Furry-kről. Cerberus riport.
  • Utolsó 20

Emerald Viewer, mint Big Brother?

2010.03.28. 19:31 :: Scandal Douglas

Eddig szerettük az Emerald Viewert. Eddig...

Ugyanis a Metaversally Speaking szerint beépítettek egy olyan szolgáltatást, hogy láthatóvá válik, ki az, aki letiltotta, hogy láthassuk Online. Sőt, még azt is be lehet állítani, hogy láthassuk a valódi Online állapotot! Eddig, ha szabadon akartál dolgozni, akkor minden ismerősödnél kivehetted a "Látja, hogy Online vagyok" funkciót, és zavartanul alkothattál, nem támadtak le rögtön az üzeneteiddel. Sajnos erre az egyszerűbb Busy mód sem volt alkalmas.
Az Emerald új funkciója újabb ok arra, amit mi drámázásnak hívunk. Erre emlékszem is, mert amikor én csináltam ezt, majdnem mindenki vérig sértődött, hogy titokban kívánok járni-kelni az SL-ben. Most már tudni fogjuk, ki az, aki letiltott minket!
Az Emeraldnak egy másik funkciója, miszerint értesít, ha valaki megnézte a profilomat, még üdvözlendőnek is tartom, bár halványlila fogalmam sincs, hol lehet ezt bekapcsolni. A közösségi oldalaknál is be kéne vezetni, szerintem...

2 komment

Címkék: hírek scandal

A bejegyzés trackback címe:

https://slhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr101953076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scandal Douglas · http://slhungary.blog.hu 2010.03.28. 19:31:00

Nem tudom, én is meglepődtem, amikor olvastam az MS-ben. Talán rosszul fordítottam, eredetileg így szól: "Additionally, the viewer has also alerted you as to who has viewed your profile." Utánanézni, meg még nem néztem utána. Biztos az Emerald menüben van...

Na jó, a "mindenki vérig sértődött" túlzás. Sokan megértik ezt, de néhányan nem értették. Még a csoportokban is kémkedtek, mikor jártam bent utoljára.
Nem tudták, mikor vagyok Online, mikor lehet velem beszélgetni. Nem tudták, hogyha küldenek nekem IM-et, akkor amiatt be fogok menni, és válaszolok még aznap este - nem, ők azonnal akartak választ kapni.
Egyébként ez érdekes egy felfogás, mert aki Offline, annak nem szoktak IM-et küldeni, mert így nem kapnak azonnal választ. Kivéve, ha kérdezni akarnak valamiről, amit árulsz, és nem működik, ez valahogy kivételnek számít...
A legmeglepőbb reakciója egy srácnak volt, aki látott, és nem értette, miért vagyon Offline. Azt hitte, rossz megint az SL, és elmagyaráztam neki, hogy nem, nem rossz. Azt válaszolta, ha ennyire nem akarom, hogy lássa, bent vagyok-e, inkább töröljem a barátlistáról...

A másik, amit nem értek, hogy a Busy funkció miért nem tökéletes? Miért nem jelzi ezt ki a profilban vagy a barátlistában, miért csak az elküldött IM-nél derül ki? Vagy miért nem küld egy apró kijelzést: Scandal Douglas is Busy. Mert így csak egy kattintás, és mindenki tudni fogja, az illető bent van, csak hagyjuk békén, mert nem ér rá. Az Awaynál is működhetne ugyanígy. Vagy ez nem jutott eszébe senkinek?
De akkor sem működne a funkció. Még az sem működött, amikor a fejem fölé egy cimkével írtam ki: "Dolgozom. I'm working.". Akkor is jött egy "Helló!", és csak ezután látták meg a cimkét. Jött is a következő mondat: "Ja, most látom, dolgozol, nem zavarlak..."

Hera 2010.03.28. 19:31:00

Ez hol van, hogy "ki nézte meg a profilomat"? Nem vettem észre, hogy lehet ezt.

Úgy emlékszem egyébként, hogy amikor először SL-eztem (három napig), valamikor 2005-ben, akkor mintha alapból jelezte volna SL, hogy valaki éppen megnézi a profilomat.

Viszont rólam nyugodtan leveheted az online jelzést, Scandal, nem sértődöm meg. :)) Én megértem, hogy vannak ilyen pillanatok az életben.
süti beállítások módosítása