HTML

Tippek és trükkök

Mit tegyünk, ha csak csetelni akarunk az SL-ben? Vagy csak állandóan bent lenni?
Vannak olyan alternatív kliensek, amelyekkel csatlakozhatsz a Second Life-hoz anélkül, hogy terhelnénk a 3d grafikával a gépünket. A Metabolt és a Radegast textalapú kliens, Windowsnál .NET, Linuxnál Mono-t kell feltelepíteni hozzá. Mobiltelefonra is van kliens, leginkább a modernebbekre. A Mobile Grid Client-et Androidra, a Pocket Metaverse és a Sparkle IM I-Phone-ra. Bővebben a TPV listán...

Ideiglenesen feltöltés a Phoenix Viewer-rel
Az Phoenix "volt-Emerald" Viewer (és néhány alternatív kliens, mint pl. a Cool Viewer) egyik leghasznosabb tulajdonsága, hogy ingyenesen ideiglenesen lehet feltölteni vele bármit.
Bővebben...

Hogyan lehet Second Life-ból küldeni képet a Facebook-ra?
Igaz, hogy bonyolult, de SL2-ből ez is lehetséges. Most elmondom, hogyan...
Bővebben...

Mi hova lett az SL2-ben?
Keresed az SL2-ben azokat a funkciókat, amiket megszoktál a régi kliensben. Lindenék a beta idejében összegyüjtöttek néhányat, mit hol találhatsz. Sikeres keresgélést!
http://wiki.secondlife.com/wiki/Viewer_2_Moves

Rejtett menüpontok
SL2-ben is vannak rejtett menüpontok. A CTRL-ALT-D gombbal itt is elérhető az Advanced menü-t, de a CTRL-ALT-Q gombbal a Develop menü-t érheted el.
Még több trükk...

Címkék

Utolsó kommentek

LOGOS - Gyüjtögetős kártyajáték az SL-ben

2010.07.16. 16:51 :: Scandal Douglas

Az RPG üzletágban a szerepjátékok mellett az egyik legjobban menő játék (természetesen a valóságban) a gyüjtögetős kártyajátékok. Aki pl. látta a Yu-Gi-Oh!-t, akkor az tudja, miről beszélek. Adott két varázsló, aki párbajozik, segítségül hív szörnyeket, akik vagy segítenek a csatában, vagy védelmeznek minket. Varázsolhatunk az ellenfél szörnyeire, csapdákat állíthatunk az ellenfél szörnyeinek, és így tovább. Számtalan rendszer született már, számtalan játék, mindegyiknek más és más a története.

A Gyüjtögetős kártyajátékok természetesen a Second Life-ban is megjelentek. Combat Card Game-nek is nevezik ezeket, van is néhány, bár eddig nem találkoztam eggyel sem. Viszont egyre rábukkantam az SL Destination Guide-jának köszönhetően, és alaposan felcsigázott a dolog. Vajon végre láthatok egy olyan párbajt, amilyet a Yu-Gi-Oh!-ban megismerhettünk? Megelevenedhetnek a szörnyek, melyek az orrunk előtt vívnak csatát értünk? Persze, tudtam, hogy mindez lehetetlen, illetve nem lehetetlen, csak munkaigényes nagyon...

Nos, a LOGOS (http://www.logos-cards.com) nem ilyen játék, de kétségtelenül élvezetes lehet még azoknak is, akik kívülről nézik az eseményeket. Rendszere rendkívül egyszerű: egy HUD-dal kell szaladgálnunk, a HUD-ba kell betölteni a kártyalapokat, minimum 25, maximum 100 kártyalap lehet egyszerre. A HUD segítségével kereshetjük meg a többi párbajhőst, és azon keresztül vívhatjuk meg a csatáinkat. Tapasztalati pont rendszere is van, elérve egy bizonyos szintet ajándék kártyát is kaphatunk! De természetesen vásárolhatunk kártyákat L$-ekért cserébe...

A játék világa inkább sci-fi, mint fantasy, de ez érzésem szerint nagyon mellékes. A játékot én magam még nem próbálhattam ki, de úgy veszem észre, hogy nem valami bonyolult a rendszere. Húzunk a pakliból, kijátszunk egy lapot, meghatározzuk a szabályok alapján, melyik lap a támadólap (hasonló a kő-papír-ollóhoz, csak itt nem így hívják őket), azonos típusú lapoknál ezt a sebesség dönti el. Ha a támadó lapnak nagyobb az támadóértéke, mint a másik lap védekezőértéke, akkor a játékos annyit sérül, amennyivel túllépte az értéket. Ha a játékos HP-je nullára zuhan (kezdetben 100.000), akkor a játékos elveszíti a csatát. A lapoknak lehet valamilyen effektusa is, például megkeveri az ellenfél lapjait, vagy megduplázza támadópontjait. A lapok kijátszását nehezítheti a combo is, mely meghatározza, milyen lapokat kell ezen lapok előtt kijátszani. Ezeket a szabályokat a honlapon megismerhetjük.

A játék szabályai tényleg egyszerűek, nem olyan bonyolultak, mint a valóságban ismert kártyajátékok (Hatalom Kártyái, Magic: the Gatering, hogy csak az ismertebbeket említsem). A film alapján tényleg olyan, mint egy igazi párbaj. Csak azt nem értem, miért sci-fi körítést találtak ki hozzá...

Szólj hozzá!

Címkék: játékok érdekességek scandal

A bejegyzés trackback címe:

https://slhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr772155912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.