HTML

Tippek és trükkök

Mit tegyünk, ha csak csetelni akarunk az SL-ben? Vagy csak állandóan bent lenni?
Vannak olyan alternatív kliensek, amelyekkel csatlakozhatsz a Second Life-hoz anélkül, hogy terhelnénk a 3d grafikával a gépünket. A Metabolt és a Radegast textalapú kliens, Windowsnál .NET, Linuxnál Mono-t kell feltelepíteni hozzá. Mobiltelefonra is van kliens, leginkább a modernebbekre. A Mobile Grid Client-et Androidra, a Pocket Metaverse és a Sparkle IM I-Phone-ra. Bővebben a TPV listán...

Ideiglenesen feltöltés a Phoenix Viewer-rel
Az Phoenix "volt-Emerald" Viewer (és néhány alternatív kliens, mint pl. a Cool Viewer) egyik leghasznosabb tulajdonsága, hogy ingyenesen ideiglenesen lehet feltölteni vele bármit.
Bővebben...

Hogyan lehet Second Life-ból küldeni képet a Facebook-ra?
Igaz, hogy bonyolult, de SL2-ből ez is lehetséges. Most elmondom, hogyan...
Bővebben...

Mi hova lett az SL2-ben?
Keresed az SL2-ben azokat a funkciókat, amiket megszoktál a régi kliensben. Lindenék a beta idejében összegyüjtöttek néhányat, mit hol találhatsz. Sikeres keresgélést!
http://wiki.secondlife.com/wiki/Viewer_2_Moves

Rejtett menüpontok
SL2-ben is vannak rejtett menüpontok. A CTRL-ALT-D gombbal itt is elérhető az Advanced menü-t, de a CTRL-ALT-Q gombbal a Develop menü-t érheted el.
Még több trükk...

Címkék

Utolsó kommentek

  • CC Nostalgic: Évente egy-két alkalommal szánok pár percet az SL-re - részben ennek a blognak a hatására. :) Nos,... (2019.11.28. 17:25) Még vízen a Titanic
  • Hera Poliatevska: @baajos: Üdv, igen, ez a blog meghalt már elég régóta, és csak a saját nevemben nyilatkozva (nem t... (2017.01.23. 14:53) Tippek és Trükkök
  • baajos: Üdv;)) Frissiteni is kéne ezt a blogot , mert amugy tök jó , csak már sok minden változott, pl egy... (2016.09.09. 22:23) Tippek és Trükkök
  • Venompapa: Csak szóllok, az ideiglenes feltöltés már rég megszűnt valamint csakis képekre lehetett használlni... (2016.09.09. 22:07) Tippek és Trükkök
  • baajos: Jónapot! ;) (2016.09.09. 22:06) Párbeszéd Furry-kről. Cerberus riport.
  • Utolsó 20

The Faery Crossing

2010.11.04. 16:55 :: Scandal Douglas

A Destination Guide Editor Picks-jét mindig megnézem, van-e valami új a nap alatt. A The Faery Crossing-ra azért esett a választásom, mert elég sok rajongót szerzett magának. A leírás szerint ez egy közösségnek, a faery kin-eknek (én tündérgyerekeknek fordítanám) a kezdő szigete, ahonnan egy mintaértékű newcomer-friendly helynek tituláltak a szerkesztők. Nosza, lássuk, milyen is a hely... valójában.

Amikor beléptem a szigetre, azon gondolkodtam, miért is tetszhet ennyire a szerkesztőknek. Semmi különöst nem láttam a helyszínen: táblák a kezdők számára, egy kis leírással fűszerezve. A hely egyébként csodálatos, csomó apró kis szigetecske van a levegőben, csodás növényekkel... de mintha már láttam volna ennél szebbet is. Tényleg olyan, mintha a mesékben járkálnék, de én ehhez már túl öregecske vagyok - talán ezért vettem észre azt, hogy semmi egyedi dolgot nem láttam itt.

Mert mit is találunk. Találunk egy helyet, amely egy sűrű erdőben van, itt táblák a kezdéshez. Elmagyarázzák az első lépéseket, és aztán... amikor jön az utolsó tábla, melyen ez áll: EZEK UTÁN MIHEZ KEZDJ? KATTINTS IDE A NAGY KÉRDÉS MEGVÁLASZOLÁSÁHOZ. Kattintás után kapunk egy Notecardot, amiben a már ismert nagy általánosságokat olvashatjuk: felfedezhetünk új világokat, alkothatunk magunknak, barátokra szert tehetünk, és így tovább. Itt élni kell, nem pedig megadott célok alapján haladni, mint egy általános MMO-ban.

Aztán ugráltam szigetről szigetre. Hol kötélből készült hídon keltem át, hol egy földbe fúrt lyukon keresztül lecsúsztam egy kötélen. Láttam közösségi csevegőhelyet, bérelhető házikókat, és egy szép kis fogadót, ahol bulikat tartanak. Szóval semmi olyat, melyet ne tartalmazna egy közösségi helyszín.

Összegzésül: azt hittem, ez a helyszín lehetne egy jó kis cikk az újságba. Ehelyett csak a blogba fér bele, mert semmi extrát nem néztem ki belőle. Jó kis közösségnek tűnik, jól megépített helyszíneken (ötletes ez a szigetekről szigetekre mászás) - csak éppen a közösségről nem tudtam meg semmit. Lehet, hogy ez a gyerkőcök, akik tündérmesékben élnek, azoknak a közössége. Ki tudja... Talán ha mélyebben kutatnék.

1 komment

Címkék: utikalauz scandal

A bejegyzés trackback címe:

https://slhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr332423521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása